میوه شخصیت شما چیست؟
الَّذِينَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِكْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

آمار مطالب

کل مطالب : 24
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانی سلام و آدرس iranisalam.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : ایرانی سلام
تاریخ : یک شنبه 24 بهمن 1389
نظرات

دوست داران این میوه رفتارب دوستانه دارند. رفتار ناپسند و ناشايست ديگران را خيلي سريع و راحت مي‌بخشيد و فراموش مي‌كنيد. براي دوستي ارزش زيادي قائل هستيد شما بسيار استقلال‌طلب و بلندپروازيد و همين امر باعث شده كه فردي زرنگ و فعال جلوه كنيد. بسيار رك‌گو و پرحرفید كه البته این ویژگی به شما جذابيت خاصی مي‌دهد. در عين حال شما كمال طلب، احساساتي اما صادق و باوفا هستيد در هرصورت شما تمايل نداريد كه در مقابل ديگران خودتان را به رخ بكشيد.

گلابي: نماد موفقيت
اگر دوست دار گلابی هستید وقتي تمام توجه‌تان به كاري معطوف شود مي‌توانيد آن را با موفقيت انجام دهيد. اما گاهي اوقات در انجام كارهاي تان بي‌ثبات و متغير هستيد و دوست داريد از نتايج سعي و تلاش تان سريعا مطلع شويد. از اين كه در بحث‌هاي خوب و مفيد شركت كنيد لذت مي‌بريد. شما بي‌طاقت هستيد و خيلي زود هيجان‌زده مي‌شويداین ویژگی باعث می شود که به سرعت دوستي‌هاي خودتان را به هم بزنید بنابراين نگهداري دوستان براي شما خيلي ساده به نظر نمي‌رسد.


گيلاس: نماد خلاقيت
زندگي براي علاقه‌مندان به گيلاس هميشه شيرين نيست و اغلب اوقات با فراز و نشيب‌هاي زندگي مواجه مي‌شوند. به جاي اين‌كه به داشتن درآمد جزوی خود قانع باشيد به راهي براي دريافت مقدار زيادي پول فكر مي‌كنيد.
شما داراي ذهني خلاق و به دنبال فعاليت‌هاي خلاقانه هستيد ولي ابراز احساسات براي شما كار ساده‌اي نيست. خانه براي شما حكم پناهگاه تان را دارد و در ضمن از اين كه در كنار فاميل‌هاي نزديك و مورد علاقه‌تان باشيد لذت نمي‌بريد.

موز: نماد ارتباط متعادل
فردي بامحبت، ملايم و دلسوز هستيد، اما اغلب اوقات از كمبود اعتماد به نفس در عذابید و اين امر در شما احساس ترس به وجود مي‌آورد. در بعضي مواقع مردم از اخلاق خوب شما سواستفاده مي‌كنند. شما تحت هر شرايطي در ارتباط با ديگران در وضعيت متعادل به سر مي‌بريد.


نارگيل: نماد تفكر
جدیت و تفکر از ویژگی های نارگیل دوستان است. شما از روابط اجتماعي‌تان لذت مي‌بريد ولي در انتخاب های حساس زندگی تان بسيار سختگير هستيد. با آن كه در كارهاي تان خيلي سرسخت و سمج نشان می دهید ولي بي‌پروا نيستيد.
از خصوصيات شخصيتي شما زيركي، تيزهوشي و گوش به زنگ بودن است. شما بايد مطمئون شويد كه از لحاظ شغلي در راس امور هستيد. شريك زندگي تان بايد فرد باهوشي باشد. احساسات در زندگي براي تان حائز اهميت است اما به طور حتم همه چيز نيست.


انگور سياه: نماد عصبانيت
انگودوستان افراد مودبی هستند، اما به سرعت عصباني مي‌شوند و سريع به حالت اولي شان باز مي‌گردند. آنها افراد زيبا پسندي هستند و در كل از هر نوع زيبايي لذت مي‌برند. شما که به انگور سیاه علاقه دارید بسيار محبوب، خونگرم و سخاوتمند هستيد. ميل به زندگي در شما موج مي‌زند و از انجام هر كاري لذت مي‌بريد. شريك زندگي تان بايد در هيجانات شما شريك باشد و از پيشنهادهاي شما لذت ببرد.


آناناس: نماد سرعت
به سرعت تصميم مي‌گيريد و در انجام كارهاي تان سريع هستيد.از تغييرات شغلي نمي‌ترسيد و اين خود يكي از برتري‌هاي شخصيتي شماست. در سازماندهي كارها توانايي استثنايي داريد و از انجام کارهای زياد نمي‌ترسيد و سعي مي‌كنيد در ارتباط خود با ديگران صادق، درستكار و متكي به نفس باشيد.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 743
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید من در نظر دارم تا توسط اين وبلاگ با شما عزيزان باشم . از شما هم تـقاضا دارم تا انتقــــادات ، پـــيشـنهادات خـود را بــرای هر چه بهتر کردن مطالب بيـــان کنيد . من سعـي میکنم همه مسائل اخــلاقي را رعـايت نموده تا وبلاگي محبوب داشـتــه باشم . اگر از وبلاگ من خوشتون آمد نظر بدهید در پايان هم از همه شما کمال تشکر را دارم .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود